Massage killer..

som jag glömt..Eller kanske förträngt.

JO. Under Team så fick jag en massagetid. Jag såg fram emot detta såååå mycket för alla som känner mej vet att jag ÄLSKAR MASSAGE och blir som en katt när nån klappar mej lite på ryggen hahah..

I gymnasiet hade vi alltid massagetåg på bänkarna, där satt vi uppradade under rasterna. Nu gör jag o emilie massage lite då o då. Men i skolan ser det så psyk ut har jag fått för mig. Varöfr gör ingen annan det??? Nuska vi skapa en trend....VÅGA massera heter kampanjen..

Jaja tillbaka till saken. Jag skulle på massage. Möts av en dam på 65 år, bra, tänkte jag. Hon är nog snäll. Men så fel man kan ha. Skenet bedrog mer än nånsin. HON VAR INTE SNÄLL.

Du har en knut här..Känner du det??? ( hon trycker precis över rumpan nånstans, rakt in i benet )

Klart jag kände för hon körde in sitt finger rätt in i mitt skelett, jag höll på att dö o sa Jaaa,det känns. I hopp om att hon skulle sluta.

Fel drag. Hon tryckte ännu hårdare o vred om handen.

Jaaaaaa va var det jag sa...Du har nan knut här som gör ont!!!
(Hon pressar hårdare)

Det var den hemskaste massage-kvart jag varit med om, jag har aldrig plågats fysiskt som av 65åriga utbildningsmassörskan.

Värst av allt kan vara hennes avslutning.

Oj. Nu börjar tiden gå ut här. Tyvärr har vi ju bara 15 minuter, hoppas att du har kunnat slappna av ordentligt!

Och hon var allvarlig.


Sushin var bra, kmr garanterat att återvända..Tillbaks till Roast på Berns.

Puss


Kommentarer
Postat av: marielle

hehe det beror helt på hur allvarligt läget är med min klänning, men jag får nog upp den om ett par veckor så jag får se då om jag kommer hinna bli fit innan banketten =P har ingen aning om nån mer vill gå, det var bara anna som nämnde den igår så jag blir tokladdad! vill du med isf?? vore skitskoj! :) bara inte anmälan är snart, för då kommer jag få gå på bantar-soppor hela oktober och november ut haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback