Lördagsaktiviteter..

Jobbade till 22 igår, kom hem o kollade efter nån het mobil på sibas hemsida. Leverans 10 dagar...Det passade sig inte alls.

Så idag har jag varet nere på stan och i Teliabutiken. En fin, rosa telefon rikare är jag nu. Och pengamässigt lite fattigare..Det är så sorgligt med min fina gröna mobbis, åhh den var så fin, jag KAN bara inte slänga den. Den får ligga här död i min byrålåda..

Undrar vad som ska gå sönder här näst. Nu har dator och mobil gett upp på bara en månad. Såå vem vet, kanske e det kamerans tur här näst..

Den här fina blev det!




Nu ska jag laga ngt att äta.

Ikväll blir det jobb från 17 till 24. Lite ändrade planer, skulle egentligen ha jobbat dag idag o även imorn. Men bytte och fick en ledig dag imorgon. Men ledigt blir det inte, istället välbehövligt skrivande på arbetet :-)

Hasta luego.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback