Lördag eller söndag?

Ja, det är ju lördag. Men jag har en riktig söndagskänsla i kroppen, en bra sådan! Ett lugn i kroppen som är lite svårbeskrivligt.

Hann med både skjortshopping, cykeltur i regnet, tvätt och nu på kvällen har det bakats kladdkaka. Tjejerna sjunger singstar hos Clarita och jag ska inte hymmla med att jag e lite sugen på att sjunga Let it be hahaaa. Men känner ändå att jag va i behov av en hemmakväll.

Soffan framför Idol-avsnitten från veckan. Jag säger bara ERIK! Erik...Vilken söt liten kille. Han sjunger så bra så att jag inte vet vart jag ska ta vägen!! Jag börjar steppa i soffan när jag hör honom. Jag vill höra honom sjunga Aerosmith, vad som helst med dem skulle han briljera med, det är jag övertygad om. Han är den bästa jag hört i Idol nånsin tror jag.





Körslaget nu...Jag hejar på Rico o kören som sjöng Pitbulls låt..Det var draaaag!!!

Nu ska jag fortsätta myset.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som du säger så är Erik riktigt bra. Men den som gjort störst intryck på mig är Tove.

2009-10-03 @ 22:15:39
Postat av: Mariol

Erik är grym!!! Och Calle! Mina två favoriter helt klart. Wiehiie!



Jobba lugnt idag! See yooouuuu....

Postat av: Johanna

Heheh!! Let it bee vilken klassiker, vi måste gå loss på en karioki bar igen!!!

2009-10-04 @ 14:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback