Läsa extra?

Haft en riktigt bra dag!! Jag stod i montern och tog reda på så mkt jag kunde o hann om olika affärsområden och annat. Var egentligen mest deras financial advosiry som jag tyckte var mest lockande i början. Men den delen var inte alls lika stor som revisionsdelen.

Fick veta massor om arbetsuppgifter etc..Så nu kanske redovisning är ngt igen då. Men då behöver jag juridik för revisorsbehörighet som inte ingår i mitt program så de får man läsa som fristående kurser. Behöver Handelsrättslig översikts kurs, associationsrätt, beskattningsrätt. Den enda juridik vi läser är affärsrätt o internationell affärrätt.

Så nu skulle jag in och kolla hur och när respektive kurs ligger. I vår går grundkursen så jag anmälde mig alldeles nyss. Lika bra så har jag lite alternativ o hoppas allt har klarnat tills dess :-) Tror nog ändå inte jag kmr orka läsa dubbelt ett tag framöver...Men lika bra jag anmäler mig så jag inte ångrar mig. Visste ej att det var dags att göra anmälan nu men...

Sista dagen för anmälan till uni inför våren 2010 är den 15e oktober.


Ojoj vilken velig person jag är. Jag vill helst gå båda inriktningarna och jobba med båda sakerna, synd man inte kan dela på sig.

Om en timma är det coctail på hotellet=) Jag velar lite över vad jag ska ha på mig. Mina nya, fina klänning ska jag ju ha imorgon på banketten. Nu ska jag rota lite i garderoben.

Adeoooou


Kram







Kommentarer
Postat av: Marielle

vänta nu..är sista anmälningsdag för kurser inför våren den 15 oktober?? shittans, ni måste berätta massa för mig om alla möten som var i veckan!! =I kramsikram

Postat av: Johanna

HoHo!Jag läser beskattningsrätt nu=) mkt siffror att hålla koll på du skulle gilla de :)

2009-10-08 @ 15:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback