Jooo men..

PEPPAR PEPPAR TA I TRÄÄÄÄ.. Jag känner mej inte en gnutta sjuk idag. Vad är det med mej o endagars? Men än ska jag inte ta ut segern, för ibland e det så lurigt så att sjukan smyger sig på en dag, försvinner dag2 och tar mej med storm dag3.

En sak som har slagit mig på senaste tiden angående nyttig mat. När jag äter en sallad eller ngt annat så blir jag alltid så sugen på godis eller en bulle efteråt. Blir inte lika sugen om jag äter typ lasagne eller något. Så det går ju jämnt upp sallad + en mängd godis = en ostig lasagne.

Igår var det sushi och det är väl rätt okey i häsloväg. Men efteråt var mitt sötsug större än nånsin. Väl hemma var jag nöjd över att jag stått emot frestelsen att åka fölrbi 7eleven o köpa en chokladbit. 5 minuter senare kommer jag på mig själv med att göra kladdkaka. Allt försvann. Halv sats. Men ialalfall.

Nu har jag just gått 5an i skogen!! Det är så fint o höstigt ute..

Nån som vet hur man lägger över bilder fån mobilen i datorn??? Jag gjorde ngt..Skicka via eblogger på mobbe,..men då skapade den en helt ny blogg till mej där jag nu har kopierat bilden..

På promenad!



Nu ska jag läsa arbete o sen handla lite.

Senare blir det jobb, ett kort pass. Kanske kan bli HG ikväll o intrenationell afton också=)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback