Is it true?

Jag ligger kanske lite efter Melodifestivalsmässigt. Men under de senaste dagarna har jag börjat spela Is it true och norskens låt.

Har ni tänkt på hur olika folk går? Alla går ju på olika vis..Vissa tänker man inte alls på..Medan andra har en mer utmärkande stil..Och så känner man ju igen folk på hur de går. Bara för det har jag intensivt börjat undra över hur jag går!!





O just det.Glömde nästan bort att berätta om min dag..På jobbet  i förmiddags o efter det skrev jag en text av presentationen vi har på tors. Imorn ska vi gå igenom den o så ska jag läsa ett oppositionsarbete också:)

NU blir det Ensam mamma. Jag somnade på stört igår efter inlägget nämligen..

KRAM

Kommentarer
Postat av: tweet

Ja går med på att härma varann hur vi går så vi ser om vi ser helt skumma ut... ;)

2009-10-21 @ 21:38:55
Postat av: Aida

Gångstilen säger något om personen, tycker du inte det? Ger ett intryck liksom..

2009-10-22 @ 00:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback