Heloo in da night..

Här sitter jag.

Under dagen har jag varit trött som en liten fiskmås...Hela eftermiddagen satt jag och funderade på hur jag skulle klara mitt kvällspass på jobbet. Behövde inte ens ta till en redbull, väl på plats så piggnade jag till o höll till tio ungefär. Sista timmen var jag i en dimma av varm choklad med socker=)

Hyperpiggheten fortsätter... Jag vill egentligen se Ensam mamma söker. Men nej..Eller kanske..

Jag borde verkligen lägga mej, men inte lönt om jag endå ska ligga o räkna får som hoppar över ett staket!

Så jag ska sitta på msn ett tag till. Sen slumra in..

Imorgon har jag jobb på förmiddagen. Ingen vablig dag, ska lyssna på samtal om värdepapper så att jag också kan börja ta såna samtal snart. Som det äör nu så får man koppla alla sånna samtal om man inte har den linjen. Ska bli kul me fonder o aktier.

SOV GOTT!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Då vet jag vem jag ska kontakta när jag behöver tips över hur jag ska spendera alla mina tillgångar :P

2009-10-20 @ 15:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback