Helgen som gått..

Sedan sist har jag jobbat, skrivit på arbete, ätit tacobar, städat, fikat, kollat Ensam mamma söker, lite idol webtv och MISSFÄRGAT MINA VITA SAKER TILL ROSA.

Hade inte ens ngt rosa i maskinen så var ngt från innan..Nu har jag en rosa skjorta och tre rosa linnen..Höll på att få en dampattack i tvättstugan. Åhhåååhh.

Imorn är det måndag o ny vecka igen,det går så snabbt (var faktiskt längesen jag sa det nu)!

Nu ska jag kolla igenom mitt tillgodoräknande av utlandsbetyg igen och sen kanske fundera på att sova. Mina rutiner har förändrats ganska så mkt. Förut kunde jag lägga mig o sova kl tio men nu är det lite svårare.

Skulle inte vara fel med lite sol o värme..En bild från Salou och hotellet där jag jobbade..Känns så längesen!



Ha det bra!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback