Goodt weekend..

Pizzagubben: Oj, har du varit på fest?!

Då ser man inte helt pigg ut!! Usch va matt jag var idag alltså. MEST pga tågresan som var försenad för att dörrarna inte gick att stänga. PLUS att det inte fanns ngn servering på tåget, jag höll på att dö av hunger. Såå halv nio nångång var jag på pizzeria Victoria för lite take away. Utsökt men efter denna helgen borde jag käka en grönsak eller två.

Hade det bra hos Felly! Hann med toast, hamburgetallrik, cider, mys i soffan, ostbågar och som alltid extremt mycket dans. Vi vet inte vaför men alltid när vi går ut blir vi svettigare än nånsin=)

Har varit en dålig fotograf men här kommer iallafall en bild från jobbmiddagen och två från Kalmar.

Pernille och Tova är söta!!


Felicia och jag är svettiga på väg hem.


Vi sa godnatt till Fellys nalle och adoptivbarnet innan vi somnade,vi bäddade ner dem så fint också.



Imorn ska jag o emilie göra en ppt-presentation av spanskan. På kvällen blir det jobb.

Nu ska jag kolla Ensam mamma söker på webtvn.

Kram


Kommentarer
Postat av: Aida

Men gud! Jag missade helt att det var den här helgen du åkte ner!!!

2009-10-18 @ 23:27:20
Postat av: Johanna

va fina ni är=)

2009-10-19 @ 10:44:14
Postat av: Ribohn

Sassa, brassa, mandelmassa! Vi vill höra nätet rassla, Rönnby TIGERS

2009-10-19 @ 13:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback