Från det ena..

till det andra.

Tyckte jag mådde mycket bättre igår. Tog ut segern i förskott lite o vaknade idag med igentäppta ögon..Efter ett besök på vårdcentralen är det konstaterat -ögoninflammation. Jaja, det kunde varit värre.

Men nu har jag en salva att klicka in i ögonen och ett vanligt sköljvatten. Nu ska jag behandla mej som aldrig förr..

Jag ska inte smitta,det smittar bara vid närkontakt eller om jag petar i mitt öga och sen petar på ngn annans öga..Och det brukar jag inte göra så ofta.. Men det är ändå jobbigt att hålla ögonen öppna för det svider o rinner o har sig.. Därför inget jobb..Men föreläsning på 2 h överlever jag nog.

Hämtade nyss ut den tunga lagboken från 7eleven.Passade på att köpa en cosmopolitan också..Jag älskar att läsa tidningar..

De sa att min mascara är smittad..Den köpte jag igår o e använd en gång. Men det är SMITTAD så nu måste jag kasta den.

Nej nu ska jag skölja på..

Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Va bra att du fick en riktig diagnos för en gång skull!! och inte massa hypokondri diagnoser.. hahaha Bra att du inte pillade mej i ögat idag då när vi skämtade om det... ;) Tråk med mascaran.. Pöööösss

2009-10-28 @ 17:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback