Bitter bloggerska..

Ont överallt har jag. Känns som jag har ramlat o har brutit vartenda ben i kroppen o svettas som en gris..

Inte roligt...Undrar vad det är?! Jag har ingen feber så de e inte svinis..förhoppningsvis.

Inget jobb igår o varken skola eller jobb idag. SÅ TRÅKIGT SÅ JAG DÖR AV RASTLÖSHET. Och detta är bara dag 3 hemma...

Det kryper i kroppen..Konstig känsla som jag inte haft förut.. Jag hoppas det är bättre imorgon.

Jahapp då ska jag väl ta tag i dagens bestyr, kolla i kylen, kolla tv, kolla bloggar o sova...

Kommentarer
Postat av: Eric

Om du har druckit Red Bull (eller liknande) så får du garanterat krypande känslor i kroppen. Du har ju börjat dricka massa sånt nu

2009-10-26 @ 22:51:12
Postat av: Marielle

ring fabbro dockton! tänk om du faktiskt HAR svinis? läskigt...! i annat fall hoppas jag du kryar på dig snart! kramar

2009-10-27 @ 08:21:46
Postat av: sara

Eric...a tänk om de e det..men man får väl inte ont i krop pen av det?Men de stämmer ju in på att ja inte kan sova iofs.. sv



Marielle, nee de e ingen svinis!! Ja e piggare idag:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback