Biff o bowling..

Igår.

Jag var väl ingen lysande bowlingstjärna men ett tur-"kast" ledde till STRIKE. Då mådde jag bra.

Sedan blev det mat, en rejäl bloody biff med potatisgratäng och vin. Vi hängde kvar på bowlingstället tt tag till och sedan till NH där det var ngt band o bar.

Cyklade hem efter två nångång o vid Konsum stod en inbrottssugen man (tror jag). Han bara stod där o kollade sig omkirng..Och såg nervös ut.. Sen kom jag cyklade o stirrade på honom, då fick han utbrott o börja härja massa saker efter mig. Jag trampade på jättefort o trodde för ett ögonblick att Coopmannen var efter mig men nej då.




Jag vill kämpa för en hemmakväll idag. Den här veckan har jag bara haft ett hemmakvällsmys..Det är inte likt mig som är en soffpotatis.

Idag ska jag iallafall ner på stan o köpa en vit skjorta till Teamdagarna.

Skulle behöva tvätta. Men nu är det säkert upptaget. Jag kanske borde boka en tid nångång istället för att gå dropin.

Besouu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback