Virrpanna nummer ett..

Dagen började med att jag försov mig. Vaknade när föreläsningen redan hade börjat åååhh var irriterad jag blev. Då jag hade bytt jobbpass från mitt 9-15 till ett 11-19.30 för att hinna med denna föreläsning så störde det mig extra mycket. Så jag hoppade upp ur sängen o cyklade iväg,såg ut som ett psykat spöke!!

Efteråt cyklade jag hem. Hann fixa till mig lite mer på tjugo minuter o sen cyklade jag till jobbet. Där fortsatte mitt virrande..Fick ett mail om att en tjej hade min smartcase på sitt skrivbord, den hittade hon liggandres öppen vid jackorna..Bra..

Sen åt vi på nån kinarestaurang på lunchen..Där glömde jag nästan kortet.

Tänk vad en försovning kan sätta mej ut balans haha...

Nu är jag iallafall hemma... Skönt. Skulle behöva göra en seminarieuppgift till imorgon. Ska göra så mkt som det går i detta vimsiga tillstånd o resten får jag göra imorgon förmiddag.

Kraaaaam

Kommentarer
Postat av: Mamma Emma

Ja sa ju att du inte skulle titta på GG igår... hahahaa

2009-11-09 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback