Va???

Emma läser upp lite ur sin gamla blogg från Spanien. Där finner vi bland annat detta:

"Sara sitter på en lektion och får många frågor från läraren eftersom lektionen delvis handlade om IKEA. Eftersom Sara är svensk så får hon väldigt mkt uppmärksamhet. Helt plötsligt säger läraren till Sara "Sara, förstår du mig" Sara svarar "Ja, jag förstår" det blir en tystnad till slut säger Sara på skämt "unas palabras"- "några ord" och skrattar och läraren står bara där och förstår inte Saras skämt."

Jag DÖR när jkag tänker på detta. Kommer ihåg hur röd jag var i ansiktet..Och allt för att jag skulle försöka vara lite rolig..Men ingen fattade hahahahaha...


ps copyright by emma snickars;)


Kommentarer
Postat av: Återupplivaren...

Jooo, det va skitkul.. Ja hade nog garvat också om ja hade varit där.. men det va ja ju inte..



Ja har garvat mkt under min minnesresa nu.. Men nu sparar ja lite till annat tillfälle

2009-11-30 @ 20:47:44
Postat av: sara

hahah ja ska också gå tillbaka ett år o kolla men d får bli imron=)

2009-11-30 @ 21:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback