Shell, en vän på vägen..

Nyss hemkommen från jobbet.

Stannade på mitt kära Shell och handlade nybakat (från imorse kanske?) bröd, choklad o cocacola..Så nu sitter ja o har mys såhär mitt på tisdagskvällen o ska fortsätta med det ett bra tag tror jag!!

Imorgon börjar jag åtta, men de e en annan femma..

Imorgon kommer lönen..O sen csn..O till helgen tessie o  stina inte sett dem på två år ska bli amazing!!O innandess kmr tenta också..förlåt jag glömde den detaljen..Hinner inte läsa så mycket som vanligt så jag känner inte av den får jag väl skylla på..

Har ni tänkt på en sak..GUMMAN..Antingen är man en  gumman-människa eller inte..Heeej hur är det gumman..Jag tror aldrrig jag har sagt så på allvar..Jag är nog mer Hej på dej du! Hej din buse!!eller hej korven! De e ingen som säger gumman till mej heller. Vi e nog lite mer råa i min vänkrets..tjena bosse eller sten..Inte sa gulligulliii..Jag ska säga det imorn, hej gumman. Till nan. Jag återkommer med chocken o responsen.

Kram gonatt från gumman



Kommentarer
Postat av: marielle

hahahahahahaha..! vem sa du gumman till nu då?? :)

2009-11-25 @ 11:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback