She works hard for the money..

Gamla godingar.

Var inte låtarna bättre förr???När våra föräldrar var unga. För man kan fortfarande lyssna på dem..Vet inte varför, men jag har svårt att tro att folk om tio år kommer lyssna på britney och spice girls och säga åååhh,den här!!

Snart till skolan på föreläsning.

Sen hem och hoppas att min bok har kommit..Annars kmr jag inte beställa från adlibris nå mer..Visste ni att det heter adlibris och inte A-D-libris? Jag sa alltid A.D förut men så är det inte fick jag veta. Och AB heter det inte...
 
Ikväll ska vi nog iväg och kolla på Holgerspexet. Kan inte påstå att jag vet vad det är men ngt spex de gör varje år i stan iallafall.

Det är nästan 0gradigt brrr..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback