Rainy..

Igår var jag på väldigt dåligt humör. Gick över efter jobbpasset o inte ens cykelturen hem i regnet kunde få mig att bli bitter igen. Väl hemma så kunde jag inte sova, kollade på serier på datorn till kl två så jagö var ingen rolig syn när klockan ringde.

Idag blir det alltså jobb. Efteråt kanske vi ska gå ut.. Vill att det ska sluta regna så jag blir lite sugen först..

Eller lite sug kanske jag har. Igår fick jag kommentarer att jag gick o sjöngpå massa houselåtar..helt omedvetet, så atteeeee...!


Kommentarer
Postat av: Johanna

hehe snart börjar du väll sjunga gospel manskör

2009-11-20 @ 10:36:09
Postat av: Anonym

Skönt att läsa att du är på bra humör igen!

Puss/Mamma

2009-11-20 @ 18:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback