Min helg..

Fredag:

Tentan skrevs och jag kände en skööön relaxfeeling i kroppen. Strosade på stan med Emilie o Emma, fixade håret, sushikväll, våra efterlängtade Tessie&Stina, fest på NH där vi dansade runt flera timmar.

Lördag:

Frisören igen för att fixa till en liten miss.. Var trött, vilade, mådde bra. Emilie kom över med en gåva..Jag blev överlycklig när hon kom med SIA apelsin/choklad till mej. Hon vet hur mkt jag saknar den o nu har den äntligen kommit tillbaka till stan:).

På kvällen fixade jag o Emilie middag till Stina o Tessie. Vårat gamla gäng i ettan..Vi saknar er så våra små galningar o getter.. Sen drog vi igång festen igen o gick ner till S2 där det var eftersläpp eftere en herrmiddag. Hade ytterligare en rolig kväll!!

Skulle få kladdkaka men killarna blåste mej helt o hållet. Var säker på att vi skulle hem o baka allihop men istället hamnade jag i taxin med min cheesebugare. Kanske lika bra för man bakar kanske inte sa bra halv fem på en söndagsmorgon ...

Söndag:

Julmarknad i gamla Linköping med Maria och Emilie. Vi strosade lite men tyckte ändå inte att den rätta julstämningen fanns där, är ju ingen snö. Sen slog tröttheten till mej.. Jag sov..sov..sov..Vaknade sent på kvällen..O var vaken..Sen sov jag igen..


Lärdomar:

- Cosmopolitan är den sämsta drinken på en dansgolv, allt skvalpar ur...
- Titta aldrig för länge på nån med alternativ stil..Hon kan bli arg..
- Ta inte nån runt magen o säg GEEETEEEEN innan du har sett personens ansikte..Kan vara fel person..
- Glöm inte bort din cykel på stan på natten..Nån kan roa sig med att vända den upponer o lägga ketchup på den.
- Jag kan äta pasta carbonara igen efter min kock-incident förra året!



Jag vet att jag är sämst på att ta bilder.. Kameran får inte plats i min väska, det är faktiskt så..Däremot ska jag fixa lite kort från andra kameror vet att jag inte är sen med att hoppa fram när jag ser en kamera...

Har varit så skönt under dessa dagar. Nästa kurs börjar inte förrän på onsdag. Så jag har varit skolfri idag också..Handlade på Maxi, bra val för det var knappt nån där..Jag kunde köra vagnen precis hur jag ville utan kollision=)

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback