Mascara..

Hej mina små krabater...

Jag har börjat med brun mascara.Är inte det lite medelålders-dam  så säg?!

Egeneltigen var det ett misstag. Jag skulle ha en mascara o expediten visade mig Lumenes nya. När jag kom hem fick jag en surprise när jag såg att  den var brun men det blir bra illafall. Märks knappt ngn skillnad förutom att det blir lite mindre färg, så tror det är en bra vardagsfärg om man är ljus.

Vem vet,nästa gång kanske jag slår till på en blå! Fast nej...







Jag tvättar. Gcik nyss ner för att hämta allt i torktumlaren, men upptcäker att den inte ens har gått igång..så allt var blött. Nu ligger det i torkskåpet o denna gång tryckte jag på ON.

Ikväll ska vi se Holgerspexet ngras  stycken. På NH i stan är det..Är ngt slags spexigt uppträdande..Ska bli roligt!!

Snöar här!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback