Klagomuren..

Inte nåt muntert inlägg idag heller.

Lika röd i ögonen som igår o det har klättrat ut på sidorna också.

Bokade nyss av min synundersökning som jag skulle på imorgon. Skulel kunna bli ritkgit missvisande eftersom jag ser tre gånger sämre nu än i vanliga fall.

Ska strax cykla hem o sen ner på stan för en fika med Lina innan jobbet.

Inge kul o känna sej såhär risig o det svider i ögonen när jag kollar in i datorn. Kul att det svider när jag kollar på skärmar av alla slag. Tänk om jag skulle bli skärmallergisk!! Inge tv, ingen dator. Det vore ju en stor katastrof för en trogen tvtittare som jag.

Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker riktigt synd om dig.

Det är bara att köra på med rengöring och salva så ska du se att det blir bra till slut!

Kram Kram/Mamma

2009-11-11 @ 17:37:11
Postat av: Anonym

Tycker riktigt synd om dig.

Men det är bara att ha tålamod med rengöring och salvor så blir det bra till slut.

Kram Kram / Mamma

2009-11-11 @ 17:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback