I´ve got a feeling..

Det är lördag, men jag har helt fel känsla i kroppen. Känner mer måndag...! Ja,ja det är värre att känna tvärtom faktiskt.

Igår var jag otroligt trött hela dagen pga mitt självorsakade sömnbrist natten innan. Mot kvällen tog jag mig iallafall till Emilie en tur. Vi åkte o köpte pizza o kollade lite på tv. Gav upp när det var dags för Idoltittande o fortsatte min kväll med Gossip girl o ostbågar.:-)

Ska jobba till 23 idag. Alla mina pinglor ska ut kvällen till ära o jag är så suuuugen på det..!! Börjar dock jobbet 10 imorgon men ska göra vad jag kan med Chi san idag o se hur piggheten artar sig.

Bättre än Red bull o man slipper hjärtklappning, bra va???








Kommentarer
Postat av: mamma

Helt klart ett mycket bättre val med Chisan!

Kram Kram / Mamma

2009-11-07 @ 14:32:21
Postat av: ?

gött o mata i sig lite Lidl red-bull, en sisådär 9 stycken på nån timme. Gött de

2009-11-09 @ 16:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback