Day n night..

Jobbade till 21.15 igår,hem o svira om snabbt o ner till stan igen till Lina o Gabriella. Platå blev det, inte alls samma standard som förra torsdagen så vi kände oss lite looooow. Var hemma i bra tid iaf alltid något..

Idag har jag läst i min köprättsbok. Sen invigde jag o Emilie det nya fiket Fräcka Fröken. Det var ett mysigt litet ställe med massa godsaker!! Gick loss lite på systemet o sen cyklade vi hem.

Ikväll är det planerat fest me gänget som började samtidigtt på banken, roligt ska det bli=)

Åhh det är SÅ SKÖNT att ha en ledig helg!! Har jobbat många helger, de flesta förutom när mamma var här. Dessutom är det en långhelg, ingen lektion idag. Jag verkligen njuuuter..

Ha en bra fredag todosss..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback