Dålig syn..

Jag ser DÅLIGT på föreläsningarna. Tur att jag inte kör bil,skulle nog vara en riktig trafikfara. Har ett par glasögon som jag fixade för två år sedan, men styrkan är alldeles för svag..Testade Marias idag o jag såg så bra i dem!! Imorgon ska jag försöka komma iväg o boka en tid..

1. Det ska bli kul att kunna läsa från tavlan o slippa kolla på vad den som sitter bredvid skriver.
2. Det ska bli skönt att kunna säga hej till folk i tid istället för när dem är ngn centimeter framför en eller missa dem totalt.

Har fortfarande inte fått hem mina kursböcker, inte så mycket att göra åt saken. Imorgon blir det inte skola utan jobb på dagen. Känns som en evighet sen!Ska bli roligt.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback