Adeewww..

Nu går jag uuut in da kyla...Herre alltså,min termometer visar prick 0 grader.

Min stora fråga är hur man ska pälsa på sig..Jag har ju haft vinterjackan sedan det var 3 plus. Men när det blir 20 minus..Vad ska jag ha då? Jag har en jättevarm o stor jacka. Det finns nog inga större. Vet inte ritkgit hur jag ska tackla detta..

Jag ler alltid stoooort på bild. Men nu ni..Nu ska ni få ngt annat..Här är en allvarlig min. Blir inte roligare än så verkar de som. här får ni även ta del av tandkräm på spegeln..det sitter alltså inte i mitt ansike IRL !!!

Hasta luego. Nu ska jag o tjejerna på kulturevenemang (he heeee) undra om det finns vin?

Kram

Kommentarer
Postat av: anonym

Man kan ju inte alltid vara glad. Men fin är du iallafall jämt!

2009-11-04 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback