Vem ar du?

Jag marker en sak mer o mer har...Jag glommer folk som jag har halsat pa.

I fredags pratade vi om en tjej..Jag hade ingen aning..Hon kom..Och jag skulle presentera mig..Men viii kanner ju redan varandra Sara sager hon da.. Da skamdes jag..Och borjade bortforklara mig..Med att jag bara kanner igen folk nar de ar i grupper hahaha..Min dummaste bortforklaring.

Sa idag sag jag henne igen..Nu kanner jag igen henne.

Men det finns manga det ar sahar med.Man han sagt hej nangang..O fortsatter med det..Men har ingen aning om vilka de ar..Eller om man skulle kanna igen dem utanfor skolan..

Jaja nog om det.

Nu ar jag hemma pa lunch.. Business game som jag berattade om verkar vara ganska flummigt..Vi sitter i bunkern och "spelar"..Lararen har poangterat gang pa gang att vi INTE SKA KANNA PRESS, for det ar bara en lek. En komplicerad lek..Hela mitt foretag har dott i en flygkrash. Sa nu maste jag bygga upp allt fran borjan..Vi satter pris, kvantiet, tar lan, investerar..Och hoppas pa profits.

Slutar inte fem utan halv sju tydligen. Saa see you i bunkern..

Ska tillbaka om en halvtimma.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback