Vantan,middag o fest..

Igar nar jag borjade fixa mig sa fick jag finbesok av Emma. Imponerad over att hon ens vagar komma hit med tanke pa varan kara portvakt he he...

Sedan tog jag halvtimmespromenaden upp till Diagonal..Skulle vara ekonomisk..Men nar det ar varmt o man har klackar sa slutar det svettigt..Jag var ROD i ansiktet kan jag saga. Val framme ar det ingen dar.. 20.30. Ringer Sara..Hon ar ungefar en timma darifran o letar efter restaurangen pga ett kartfel..Ha ha..Tillslut kmr iallafall en som vet var den ligger, ara ngra meter fran banken jag satt pa for att varva ner mitt svettiga ansikte.

Vantade mer..Folk kom efter nan timma..Det ar sig likt..Aven om de har bokat bord en viss tid sa dyker man upp en timma senare..Lite sadar.. Det var iallafall bra mat, jag at revben o stekt potatis i vitlok. MMMM!

Sedan sa vi hejda till ngra och gick vidare till La Fira. Dar blev det dans i nan timma till Sean Paul..Traffade nara tjejer fran en annan klass som skulle vidare till ett annat stalle..Gick med dem dit o det var nog ratt beslut.. Var en mycket braaaa kvall!!!

I min port pa vag hem motte jag daremot en liten gangster. Han ville ha min vaska..Jag lev lite radd med men mitt hogsta operaskrik sa sprang han ivag.. TROTT pa dessa desperata manniskor!!! Hjalper inte att man har sallskap hela vagen till porten for nar sallskapet gar sa attackerar dem.Usch!!

Tjejerna i en annan klass pa La fira



Alex nojd med presenten hehehe...


Get busy med Sean Paul;)



Nu lir det hardplugg hela dagen!!!

Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Fina bilder//Mamma

2009-05-23 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback