Valborg i Barcelona..

Var ju som sagt firande av Hollands drottning pa tapeten igar.

Det var en av de basta tillstallningarna har maste jag saga.. Killarna hade fixat en bar dar man kunde bestalla i princip allt fran vodka och vin till shots. Hela lagenheten av pyntad i orange och sa bjods det pa snittar av olika slag.. Tjejen som delade ut ostarna och kottet kallade mig pa en gang for hennes basta kund hahaha.. Gott...

Stannade dar hela kvallen och vagrade ge upp runt fem.. Tvingade Dan att kopa paki-ol for en dyr penning och vi borjade sokandet efter en taxi. Det var typ omojligt! Men tillslut sa kom han rullandes, en gron taxi. Stannade hos Emma en snabbis bara. Drog pa mina ballerina vilket kan ha varit kvallens storsta raddning och gick hem..

Somnade valdigt sent.. Och sov valdigt konstigt..Men kort o gott sa hade jag en jattebra kvall!!!

Har kmr lite mingel...Dresscode orange som sagt=)










Nu ar jag iallafall vaken..Missnojd over att jag verkar ha missat en bra stranddag!!! Kanske lika bra att rosa grisen far vila sig lite;) Men neee..NU kanns det for sent att aka ner till playan..Men skulle va skont med en park.. Kanske marinan???

Skont att det ar fredag och ledigt.

Hejdaaa!



Kommentarer
Postat av: pap

Orange sa du? men vad är det för grönt du håller i handen?

//pap

2009-05-01 @ 16:32:43
Postat av: sara

Öl har ju orange farg papsen=)))

Postat av: Emma

Men hallå.... Drack du öl igår också...?? Hhahhahaa Fjortisarna ska på äventyr även idag.. umps umps..

2009-05-01 @ 22:21:56
URL: http://snickan.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback