Lista..

Kolla vilken rolig lista jag hittade...


Senaste...

Låt du hörde
: Kayne West - Heartless
Film du såg: Man som hatar kvinnor pa bio i pask.
Mat du åt:  Lasagne (neee jag har fortfarande ingen ugn, men en micro)
Puss: Har pussas ju alla pa kinderna och senast vare nog Ana.
Känslan: trott
Resa: Hem till Sverige o Koping
Glädje: Extrapris pa cookies pa Lidl.
Dröm: att jag kopte en 3000kronos bikini, tankte inte pa att EUR o SEK inte har lika manga nollor..Hemskt var det!!
Person du träffade: min lagenhetskompis.
Personen du pratade i telefon med: Emma.
Personen du fick sms av:  Fernando. "NU ar jag pa stranden ar du?" klockan sex. Vi svenskar ar bara dar nar solen e farlig haha...
Gången du åt 7-eleven korv: har jag aldrig gjort.
Gången du var utomhus: nar jag gick till Lidl tidigare idag.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: i pask!!
Saken du köpte: Solskydd for haret..
Nojd? Lite tveksam for det ar olja och haret blir ju oljigt...

Allmänt:
Ska bli skoj:
Med helg.
Ska inte bli skoj att: Att paborja ett nytt grupparbete i nasta vecka.
Sparar till: Jag slosar bara..
Pålägg som gäller: Fardigskivad ost i som inte smakar for mycket ost.
Önskar att jag var bättre på: Att säga ifrån.
Dagens dryck: Lidlsmoothies
Vad saknar du: en viss manniska och lite mer cash kanske.
Tre band/artister: Sean Paul, Kayne West, Britnay Spears.
Vad har du gjort idag: Skola, presentation, handlat, atit, kollat datorn..
Brukar du svära mycket: Ibland.
Hur tidigt stiger du upp:  Atta/halv nio i veckora. Tolv en ledig dag. Fyra efter en laaang natt.
Gillar du att slåss: Brukar inte gora det
Vad ska du göra ikväll: Sopa mitt rum, de e dags.
Hur många timmar sover du per natt: 8 eller 18.
Vem är snyggast i världen: Jude Law, Justin i The hills och RaulMierales i Portugals fotbollslandslag ar en stilig en.
Antal gånger du har varit kar: En gang.
Ditt längsta förhållande: 5 år
Antal förlovningar: Ingen.
Hur många barn: Inga barn annu, men jag vill ha tva tror jag. En tjej och en kille vore roligt.
Bröllop: STORT !!
Bo i framtiden: Kanske Spanien, USA...Eller Sverige..
Hur: Lagenhet..Star inte ut med grasmattor och trad att halla reda pa..Finns for mycket myror i graset ocksa!
En måndag: pluggar jag.
En lördag: glider jag lite och pa kvallen blir det nog Lambrusco o kanske Ribelinos.
For ett år sedan: Var jag i Linkoping, pluggade internationell ekonomi vid den har tidpunkten..
För tre år sedan: Flyttade jag ihop och borjade plugga.
För fem år sedan: Dejtade jag pa Mcdonalds och gick pa gymnasiet med varldens skonaste klass.
Vad är det för veckodag: Torsdag.
Bästa saken som hände mig förra sommaren: Att farmor bjod med slakten till Italien, att jag hade ett kuuul jobb.
Favoritplagg i garderoben just nu: Shorts,jag alskar shorts! Festkjolar och klackisar..
Byxa eller kjol: Beror pa tillfalle..
Senast utlästa bok: Flickan som lekte med elden.
I mitt rum har jag... Ratt bra ordning tycker jag..
Jag tränar: inte
Jag beundrar: Snalla manniskor som mina foraldrar, malmedvetna manniskor och folk som tranar regelbundet.
Skulle vilja vara mer: spontan.
Bra sidor: Positiv, diciplinerad (INTE med traning), organiserad.
Sämre sidor: Rastlos, oekonomisk och stangd har jag hort.
Favoritmat: Inbakad flaskfile, oxfile, Mcdonalds
Konstig sak jag gör: Skriver detaljerade listor varje dag nastan om saker jag ska gora.
Jag ville bli när jag var liten: Frisor och sangerska.(Forsoker fortfarande med det sistnamnda men kanner inte stodet hahah...)


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback