Uppe med tuppen..

Igar var vi alltsa pa ett nytt stalle nere i Vila Olymplica.. Det var uppsnackat som vanligt sa vi drog oss ganska snart vidare till Opium.. Jatteskont nar man antligen kan sitta pa deras fina terass..Vita soffor och mobler och hur stor som helst..Men som vanligt sa ar det alldeles for mycket folk pa dansgolvet och lite for mycket electronic for att jag ska kunna sjunga med. Rihanna horde jag plotsligt och tog ton..Men efter forsta raden dhjdshdsjdhjdjd umpz umpzzzz.. Da blev det laser sa var ju ingen idé att ens forsoka!! Vi akte val hem vid fem nan gang.

Var iallafall manga som var ute igar..Niice..Jag traffade bland annat ett gang svenskar som hade en fransos med sig.. Nar han slog sig ner och halsade sa forstod jag precis vad han sa och kande att NU ska jah prata franska..Jag var faktiskt duktig och hade MVG hela tiden i hogstadiet, men av nan anledning sa sitter inte sprak som man inte ovar pa kvar.. Det enda jag fick fram var Je suis un table. Jag ar ett bord... Men vet ni vad, han fattade enda inte hur bristfallig min franska var..Sa han fortsatte prata men langsammare..Ehhh varfor tror vissa lander att alla andra lander kan deras sprak???..Det ar ungefar som att jag skulle hoppa fram till en arab och prata svenska men saaaakta sa att han kanske forstar mig!!

Jag glomde kameran hemma igar..Istallet hade jag mina solglasogon stadigt i vaskan..Kanns viktigt for att skydda sig mot laserstralarna pa dansgolvet!!

Idag vaknade jag vid elva..Mycket lattare att ga upp pa sommaren for jag har ngt som lockar..Till fonstret for att kolla HUR soligt det var..Nej..Det ar molnigt..Men enda tittar solen fram ibland..Ville ha en sunnyday och strand hela dagen idag..Kanske ska ge det en chans iallafall,vi far val se.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback