Update..

Igar kakade vi middag pa Princesa, de va gott som vanligt men jag hade gravidproblem med magen..Jatteont!! Och inte fanns de na varktabletter pa hela stallet heller. Som tur var blev det battre..Vi fortsatte forbi emma och sedan till Otto..Otto var inte sig likt, glest med folk och jag fattade nada.

Pa vagen hem letade vi taxi.Fanns knappt nan gron..Vi gick o gick..Sen kmr tva svenskar fram till oss,en kille o en tjej..O fragor om vagen till ramblan..Vi svarar snallt..De fragade aven om vi ocksa vantade pa taxi..Och vi svarade ja..O mitt i samtalet sa dyker de upp en gron taxi..Tjejen ba vralar och kutar mot den..VI VAR DAR FORST!!! Riktiga yxskaft.

Kul att emilie ar har..Vi har miycket updates o ta igen!!

NU ska jag ga till en pub o se barcamatchen!!

Mer kmr imorn..da kmr det lite bilder fran garkvallen ocksa.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback