Trading..

Imorse hade vi alltsa trading simulation. Det var ovanligt tomt i skolan idag! Ngra klasser har val redan slutat for sommaren..O marknadsforing hade sin sista lektion idag..

Jag motte en tjej i marketing o en annan som jag inte kande igen o hissen imorse. Den okanda manniskan sag ut att vara kompis med tjejen jag kanner igen, sa jag antog att hon ocksa gick marknadsforing. Eftersom jag visste att de hade sin sista letion idag o darmed tenta sa haver jag ur mig..

- Sista examen idag va?? Och sista lektionen?? GUUU va skont, inge mer classes!!!

Reaktionen var svar att ta pa..

Nar vi ar uppe pa vaning 3 sa kliver den okanda ur hissen. Och den andra sager till mig att det var hennes larare...Hahaha...Inte konstigt att hon inte jublade over "no more classes"....Darav blicken!

Nu ar jag bara hemma pa lunch..Ska tillbaka om en timme for att borja med ett inlamningsarbete vi har till pa mandag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback