Tempo..

I eftermiddags borjade vi jobba..Och jobba o jobba..Slutade framat kvallen..Sliten..Nu ar arbetet iallafall inskickat och det ska presenteras imorn..Ingen aning om vilken del jag ska prata om (man bestammer inte sant har som vi gor back in sweden) sa ligger och laser alla slides i presentationen.

Nu ar det plotsligt mycket..For nan vecka sedan hade jag nastan semester..Men det gar val upp o ner..Sa jag uppskattade verkligen de lugna dagarna..

Imorn ska jag alltsa till skolan for presentation och lektion. Efter det har vi fatt trading simulation-salen bokad for att trana pa det pa eftermiddagen/kvallen..Och nanstans ska jag klamma in repetition infor tenta dagen darpa.

Konstigt nog sa kanner jag mig inte sa stressad, om man jamfor med hur jag brukar kanna mig nar det kmr mycket. Kanske ar sa att jag har lart mig att vara lugn o fattat att det inte hjalper att stressa upp sig -hoppas det=) A andra sidan kanner jag mig trott pa det..Kanske ar for trott for att stressa haha..

Ska fortsatta nu med projektet..Har suttit gransen till tio..En halvtimma kvar..Sedan ska jag roa mig med bloggar och ett avsnitt av Farjan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback