Tappra..

Min lilla tur till marinan var val sadar. I en timma var det skont. Jag lag i graset och drack hallonsmoothie som jag kopte i veckan. Men sen borjade det blasa sa da tog jag mig in i gallerian istallet. Mare Magnum ar ett stort shoppingcentrum som alltid ar oppet. Hade inte med mig kortet sa kunde inte kopa nanting -den har gangen sprang jag inte hem for att hamta kortet heller. Framsteg.. Jag tittade bara och tog en Ben&Jerrys glass. Overkskattad glass det dar, fattar inte ens varfor jag koper den!! Svindyr, och inget speciellt.

Tank SIA apelsinchoklad. Min och Johannas basta glass som forsvann ut sortimentet -men nu har hon hittat den igen i Stockholm. Jag ska importera till Koping i sommar!! Flera liter!! Flera! Ngt som e kul ar att Jojjo ocksa vill se Brittan sa nu maste vi fixa tickets bara=)

Pa vagen hem fran vattnet tog jag en pitakebab. Trodde aldrig jag skulle saga det har men jag borjar trottna lite pa den. Maste upptacka nan ny snabbmat tror jag.

Val hemma har jag sovit och varit extremt trott. Lag och vilade i pyjjen nar Emmsi ringde for att meddela om kvallens handelser.. Fest i deras hus for att Jose som bor dar fyller ar.. Sa nu ska jag duscha och sedan dra mig dit -vi ar tappra jag och Emma, precis som han pa bilden!!!




Mina dagar nu ar helt underbara..Ingen pluggstress, onskar attvdet kan fortsatta sahar..Jag kanner verkligen mig glad.. Vet inte varfor..Inget speciellt egentligen.. Fint vader, mindre plugg an valigt, langhelg..Kan ju hoppas att jag har insett att det inte ar vart att grubbla och ha sig. Lika bra att vara glad nar man kanner sig glad.

Det galler att markera de avslutade kapitlen :)


Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Och jag är glad när du är glad!

Mamma

2009-05-01 @ 22:39:39
Postat av: Sara

Vad bra mamsi,detsamma !!:)

Postat av: Johanna

Jaaa det kommer bli kul! Sia apelsinchocklad, brittan och en utgång och så får du sova i min lya :) PUSS

2009-05-04 @ 14:13:12
Postat av: Sara Svenblad

Heej Sara jag är så avundsjuk på dig som får vara i Spanien men nu är det inte fy skam i österrike heller. Tänkte eg bara fråga om nattklubben inne på mare magnum finns kvar? Jag hade en av mina sjukaste kvällar där en gång för många år sen, haha. (Nu låter det ju som att man passerat 40-strecket, haha)



Stor kram från Österrike

2009-05-04 @ 22:03:16
URL: http://www.xit.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback