Stripp pa stranden..

Igar var det planer pa bar o lite fest. Innan jag gick till baren gick jag forbi pizzerian for att ge n biljetter till min roomie som han hade glomt hemma. Som tack sa hade han gjort en pizza till mig. Jag hade redan atit, flera omganger yogurt o flingor..Det angradet jag o sa nej till pizzan.

Sedan fortsatte jag till Emma.. Dar overtalade jag henne att folja med till Posto publico som ar en bar har i stan med goda drinkar.. Val dar drack vi en drink..O jag ville vidare..Chupitos eller vad som helst! Men ALLA ville hem..UTOM jag..Varfor ar det alltid jag som vill ut?! Gick hem o va bitter i en halvtimma o sen somnade jag.

Idag har vi varit pa stranden..Vimmlar av folk o svenskar..Stiliga svenskar sag vi idag..En Brody Jenner look alike. Synd bara att stallet dar vi ag var invarderat skumma manniskor. En 40taggar-lady som tydligen hade nackat helt o hallet pa playan..Sedan dejatde hon vilt. Forst hade hon en man, sen nar filtforsaljaren kom sa raggade hon till sig hans hjarta o telefonnummer. Hon avslutade med nan gubbe som verkade ganska ointresserad men han slog sig ner iallafall. Mitt i allt detta sa satt hon i nan konstig posé nar hon raggade, som en kanin som skuttar. Hon hade sakart ingen bikinioverdel o trosorna satt hon hela tiden o DROG IN i rumpan. Inte sa slipade knivar dar inte!!

Kandes dock inte som solen tog nat trots fyra timmar..Kanske dags att sluta smorja in sej.

Tog bussen hem o nu har jag handlat pa Lidl o handlat lite riktig mat.

Ikvall ska vi nog spela spel..Om vi hittar na spel alltsa:)

Biz!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman!

Kul att kunna få gratis underhållning på stranden.

Här är det stekande hett idag.

Pappa är på stan och jobbar, Forsby har nämligen en monter på yran. Eric gick till Hampus, senare skulle de ner på stan och in i tälten.

Catta o Stefan kommer hit ikväll, vi ska som sagt lyssna på Uno och dricka lite vin.

Kram//mamma

2009-05-30 @ 18:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback