Sondag..

Hej pa er!!

Idag har det blivit en del plugg och nu pa eftermiddagen en promenad till Opencore. Var lite kul att ga uppat i stan igen..Gick forbi min forra lagenhet bara for att kolla lite,sag dock inget av intresse.. Ar ganska mysigt dar uppe tycker jag,finns caféer och sa ar det mycket lugnare med folk.

Nat som jag verkligen maste borja tanka pa har ar att ta ut storre summor nar jag val tar ut pengar. Nu tar jag en hundrig lite da och da..Och de tar 10 kronor i avgift!!Det ar ju helt sjukt..Vissa automater tar ingenting..Har nyss luskat ut vilken, sa ska halla mig till den.

Nu slangde jag precis in en tvatt och ska val fortsatta min sondag med lite mer plugg och kanske nat pa tv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback