Sol o sand..

En jatteskon dag pa stranden..Marks att sommaren narmar sig for att det ar fullt av manniskor o en massa svenskar som jag ligger o tjuvlyssnar pa;)

Nu har jag nyss atit en sen lunch..

Ska slappa lite o sen duscha o fixa mig infor ikvall. Blir middag med svenskorna och varat finbesok,som iofs ocksa ar fran sverige..Vi tankte Princesa 23 eller ngt i den stilen..Dar har de mycket att valja pa till bra priser. Sedan ar planen att ga ut..Just nu ar jag val inte asladdad..Men det kommer,det kommer!!

Har ar lite bilder fran igarkvall. Har trott att de e nat fel pa min kamera for att vissa bilder blir jattesuddiga..Tur att maria var mer teknisk an mig o kunde fixa det.

Jag hemma hos Emsi.


Clara o Maria redo for att ga vidare..


Lustiga sma damer he he...


Det ar kul att le vanligt nar man har bestamt att alla ska gora en ful min hehe..


Clara PROMENERADE med stora kliv.Lite algen.



Hejda sager jag.Var tvungen att ta med det har kortet for det ar det enda som emma ar med pa=) Iallafall hennes huvve.




Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

He en kul kväll!

2009-05-16 @ 17:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback