Sockerfritt..

Ni vet Delikatobollarna jag skrev om sist.. De sockerfria..De smakade lika bra som de vanliga!! Undrar nu om jag kanske har glomt smaken pa de vanliga o bara gar o tror att jag stoppar i mig ngt gott.. Smakar socker gor dom iallafall, undrar vad det ar for meldel i de dar bollarna som gor dem goda UTAN socker..Sakert massa saker som man blir dum av och sant som det skrivs om.

Alla bloggare har borjat trana och ga pa diet. Man marker en storsatsning pa beach 2009 i bloggvarlden..Jag skulle ocksa vilja trana. Men jag maste ocksa fa en personlig tranare..Det ar vad jag behover!! Nan som drar dit mig, tvingar mig och blir JATTEbesviken pa mig om jag fuskar.. Helst en arg militar som jag ar radd for ocksa, arg och stark.

Jag behover tvang for jag kan inte sjalv. Att trana kan vara det trakigaste som finns!! Jag fattar inte grejen med att "jogga ut i det underbara vadret". Vem vill jogga i fint vader.Da vill man val hellre ha en stor glass?!

Tur jag inte ar ensam om det har diciplinproblemet. Har en idé..Staten borde ge alla skattebetalande familjer en personlig tranare som de sjalva far fordela inom familjen. Det skulle vara bra for landet ocksa, folk skulle leva halsosammare och sluta do i fortid.

Har last en massa sidor den har formiddagen..Nu borjar jag se sol genom fornstret....Kanske kanske..Kanske..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback