Skoltrott..

extremt alltsa...

Jag har aldrig varit skoltrott tidigare. Efter gymnasiet var jag bara sugen pa mer plugg och sedan har det rullat pa utan ngra storre besvar. Ibland, tva veckor innan terminen ar slut har jag val kannt att neeeeee-eee nu orkar jag inte. Men nu ar det en manad kvar och jag kanner mig som en zombie. Det ar alldeles for tidigt att kanna sahar redan nu!!

Vi har haft valdigt lite att lasa pa senaste tiden.. Nu har vi mer, men jag formar mig inte att ens ta ut papprena ut parmen.. Istallet tittar jag igenom alla bloggar, laser lite tidningar och sant.. Skyller min trotthet pa solen..Man vill ju hellre vara utomhus nu!! Vi svenskar tar varje tillfalle i akt..Idag satt jag emsi och maria uppradade under en liten flack pa balkongen dar solen kom fram. De andra verkar inte tycka att det ar sa exotiskt :)

Fick antagningsbesked fran sommarkursen ocksa.. Ekonomisk politik eller ledarskap kan jag valja pa.. Lutar mer at det forstnamnda nu..Eller egentligen lutar det inte at nanting.. Nu skulle jag bara vilja ha en helt ledig sommar faktiskt! Fast sa rastlos som jag ar sa skulle jag skutta pa nalar efter tva dagar.

Gar jag ut och pluggar sa far jag inget gjort. Sa NU KOR VI..Projekt och case star forst pa listan..

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vet, jag låste den när den flyttades till XIT, hade inte hjärta att radera den helt :)



Vi går i skola till slutet på juni, kommer vara jättekul med tenta-p i värmen :/ Hur länge går du? Jag är ensam här men Martina, Åsa, Linda, Bella, Karin o Mattias är inte allt för långt bort så det är skönt iaf. Lycka till med ditt plugg! Kramar

Postat av: Sara

Glömde; jag var på discot i maremagnum en natt när jag var 18 år, visste inte vart man kunde gå ut i stan så vi bad en trevlig taxichaffis köra oss till "una discoteca buena" och då tog han oss dit. På stället tappade vi bort lappen med vår adress på så vi visste inte var vi bodde, vi bara drack drinkar med våra nyfunna argentinska vänner istället. När det var dags att åka hem tänkte jag att det inte skulle vara något problem, jag kom nämligen ihåg att gatan vi bodde på började med "carrer de.." men det gick ju naturligtvis inte jättebra :D efter att ha vandrat runt på gatorna i flera timmar hittade vi hem, klockan åtta på morgonen...

2009-05-05 @ 20:27:11
URL: http://www.xit.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback