Sjuka manniskor..

Nan har dodat en 25arig tjej i Linkoping. HELT SJUKT.

Undrar hur man kan doda nan..

Sa laste jag nyss att det ar tio ar sedan morden i Malexander. Det far mig lite forundrad over hur fort tiden gar...Det minns jag verkligen bra, men da var jag bara tolv ar..Pa nat satt kan jag kanna mig likadan i huvudet som nar jag var tolv.. Kanner ingen jatteandring egentligen.. Man kan se det pa tva sett..1) Jag har stannat i utvecklingen...2) Jag var jag en listig 12aring.

Men kanner inte ni ocksa sa? Att man tanker nastan likadant..Kanske pa lite andra saker nu..Men pa samma satt..Tycker iallafall att det ar konstigt.

Hade min sista lektion idag..Saaa skont..Projektet kvar..Slutredovisning om exakt en vecka..Tills dess ska det memoreras o fixas..Dar emellan klammer jag soliga dagar pa stranden o lite lambrusco om jag inte har helt fel;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback