Pluggandes..

Igar blev det RISK hos Emma..Vi drack cola, at chips o lade upp briljanta stragegier.. Ha ha..Vet inte rikigt vad jag gjorde, mina gubbar var utspridda i hela varlden o tillslut hade jag inte en enda man kvar. Men tyckte enda att spelet var roligt av nan anledning.

Sedan velade vi i nan timma..Ska vi ga ut kanske..Eller inte..Eller..Eller..Om..Om..Hm..hm. Men kom fram till att det var skonare att ga hem o sova. Emma bor bara tva gator fran mej,men pa senaste tiden har jag blivit valdigt radd for att ga sjalv har.. Det finns sa mycket konstiga manniskor overallt!! Sa jag o Clara pratade i telefon heeela vagen hem..Plotsligt undrar Clara om vi ine har ungefar lika langt hem, for hon var hemma..Joo jaaa.. Jag fortsatter ga o upptacker att jag inte kanner igen mig..Visade sig att jag hade gatt en gata for langt sa kan de gaa om inte haspen e paaa.

Val hemma sa mottes jag av en man i kalsonger o en "aldre" kvinna utan troja. Det enda jag fick ur mig var Buenas Noches o sa kutade jag in pa toan o bortstade tanderna o dok i sangen. Pinsamt tyckte jag..!!

Idag har det pluggats. Jag haller pa o skriver presentationen, den delen jag ska ha..Tycker de e skont att skriva ner den o ova pa..Sen kan man lara sig utantill..Nat som e lite konstigt har ar att det inte ar lika vanligt att ha et papper med stodord o sant.. Har anses det daligt tror jag.. Har varit sa genom hela terminen pa alla redovsningar, att de sager till att inga lappar eller nat sant.. Sa pa torsdag har vi ju the big presentation.. Da ska helst allt sitta. Har utvecklat mina punkjter ganska mycket sa ar en del som ska in nu..Men det kommer ga bra!!

Gick ut en svang for o andas lite ocksa..Det var jattevarmt..Sag nan orkester pa Plaza universitat som jag stallde mig o kollade pa en stund.

Imorn ar v lediga..Det ar nan rod dag har tror jag..Ska hem till en i gruppen o trana pa redovisningen..Och sa har vi ju slutat lektionerna som jag sa.. Men pa tisdag har vi varan SISTA EXAM!!!

Langtar saaa till torsdag eftermiddag da presentation o press ar over..!! 4 dagar kvar till sommarlov o besok :D


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback