Pandora..

i hogtalarna..Don´t you know, dont you know...Minns ni den? Det gor iallafall jag. Kommer ihag hur jag o Anna mimade den, jag ville helst vara rapparen men jag kunde inte texten ha ha. Lattare var det med duppidupplaten med de tva sjukskoterskorna, den var latt tyckte jag, iallafall o rora munnen ratt, sen om man ens sa nat ord ratt spelade inte sa stor roll.

Jag mimar fortfarande..Och skuttar i mitt rum o gor omanskliga danser. Tur ingen ser mig da for da skulle jag nog bli utslangd harifran!! Idag ar en san kvall.. Har pluggat ratt mycket idag och nu maste jag bara mima/sjunga o dansa omrking for att fa utlopp for dampet som ligger inne o gror i mig..

Ikvall ska jag uuuut!! Forst vet ja inte vart vi ska men sen till barry black o fira nans fodelsedag pa skolan. Ska bli rooooligt :D Men jag maste vara hemma innan klockan sex imornbitti sa jag orkar ut imorn med da vi far finbesok till stan !!!

Maste googla en lat nu..De e varsta house / techno-dunket men den e en av de basta..Kan inte forklara den heller hmmmm..Refrengen ar nat med dmmdmdmmdm dmdmmmdmmd..Later som knappar som slar..Vet ni???

By the way sa plockade jag nyss fram kameran(som ja inte ska glomma hemma ikvall).. Hittade bilder..Fran en rolig fest..Vi hackade i lagenheten till sex pa morgonen sa de maste u ha varit valdigt KUUL. Mest for att vi dj:ar battre an de flesta!!!

Han i vitt i bakgrunden e lite utanfor for han heter inte Christoph..


Men dom va nog glada iallafall.


Glada leenden..


Dan var ocksa glad!!


Jag ocksa!!



JAAA! Medan jag laddade upp bilderna sa hittade knapp-låten.. Den heter Show me love - Jack holiday och Mike Candys. Ååhhooo den ar braaaa....


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback