Paborjar..

dag ett av tre.. Nu ar det INTE mycket kvar. De har tre langa dagarna.. Och i nasta vecka en tenta,en liten presentation och sa slutpresentationen saklart. En langhelg att se fram emot...

Hoppas vi blir klara med powerpointen i veckan sa att man kan borja ova redan under helgen.

Och HOPPAS det inte ar nat prov pa torsdag..Vad jag har tjatat om det nu..Bara for det kommer det val vara ett brutalt (har jag last Luis blogg for mcyket?????) test..

Gardagen/kvallen var den skonaste pa lange.,.Finns knappt nat battre an nar man kan bestamma sig for att ha en helt ledig dag med gott samvete. Jag gick aldrig ut utan stannade i sangen o kollade pa Sondagsparty med Filip o Fredrik.

Nu ska jag plocka fram min goooda frukost..Alskar frukost..Mycket ska det vara.. Forresten tar jag tillbaks allt jag sa om kellogs startimitation.. Sedan det inlagget har jag nog kopt fyra paket..GOTT..Man vanjer sig konstigt nog.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback