Oj da..

Forra inlagget blev lite konstigt ser jag.

Det jag ville saga var att jag har tackat nej till alla somarkurserna nu. Funderade lite pa VARFOR jag skulle ga de har kurserna..For att ha ngt att gora.. Men egentligen sa var det ingen som intresserade mig alls..Sa da ar det ju onodigt..For att ha nat att gora sa kan jag ju baka en sockerkaka istallet.

Nej nu ar det dags att kolla pa tv..Som ni kanske marker sa befinner jag mig inte pa fest med tyskar och bratwursts utan i mitt rum.:)

Ska lasa lite till om skillnaden pa olika call och put optioner som jag har lite svart att fa in i huvudet.

Efter det blir det nat pa TV. The hills betade jag redan av for nan timma sedan..Ojojooj...BRA ar det. Om ni inte har sett det sa maste nu borja med det..Fran borjan pa mtv.com.. Ahhh..Angrar nastan att jag kollade ifatt allt sa snabbt..Tank om jag hade kunnat spara ngra avsnitt..Det ar precis lika bra som jag tyckte att Rederiet och Tre kronor var for manga ar sedan. Rederiet ar riktig nostalgi..Minns Karl och Emelie..Och Sten Frisk i Tre kronor glommer jag inte i forsta taget.

Ska borsta tanderna.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback