Nuu ni..

Efter skolan blev det stan en snabbis..Kopte halsband till oss tre tjejer i gruppen som vi ska ha pa ss pa redovisningen..Lika och samma farg som varan logo..Inte daligt..

Sen kom Emma..Hon var matt..Jag blev ocksa matt..Sa vi gick hem nastan pa en gang.. Jag hade val lite skolangest ocksa kanske som lag i bakhuvudet o tjatade pa mig..

Antar att jag kmr vara trott o alldeles for dum for att kunna tanka imorn sa lika bra o fa lite gjort idag..

Pa mandag har vi tenta o varan sista vabliga lektion!! Sen borjar iofs ngt annat som vi har heeeela dagarna i tre dagar.. Vet inte om det innebar exam eller inte..Hoppas vi slipper det..

Sa i helgen kmr det bli en del pluggande da.. Nu har jag varit effektiv i snart tva timmar..Ska fortsatta lite till os en hoppa in i duschen for att gora rent mig. Ska nog pa middagen iallafall..Lika bra kansk.. Vill iallafall pa Marys place ikvall..det ar ett grymt stalle som jag nyss har upptackt..Kan nasan ha min egen karaoke pa det stallet da alla latar som spelas ar vaaaal kanda ;)

Vet ni vad jag laste pa Aftonbladet nyss.. Dessa bakverk haller mattet..Sa vare en bild pa chokladbollar..Klickade inte pa lanken..For da skulle det val sta chokladisar utan smor eller nat annat tjafs..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback