Min dag..

borjade som sagt med plugg.

Fortsatte med en tur ner till stranden..Blev en snabbis pa tva timmar da jag inte alls kunde plugga i sanden pa den lasning jag hade tagit med mig.

Sedan gick jag pa projektuppdrag..Letade efter blaa halsand..Tra stycken ska vi ha..Olika..Men samma farg..Det var omojligt.. Jag ska forhandla lite imorn tror jag.

Nar jag var pa HM (for att leta halsband!!) sa sag jag till min forvaning att Mattew Willamson plaggen hanger kvar..Nastan allihop.. Har last manga bloggar fran Sverige dar folk skriver "...lyckade nappa at mig ett plagg" i borjan nar de slapptes..Har verkar det inte alls lika hett. Jag gillar iallafall en bikini valdigt mycket, en rosa/svart som jag nog vill ha. Sen finns det ett fint turkost linne/topp som inte heller skulle vara helt fel till sommaren. Men nej..Den ar onodig..Bikinin daremot,behover jag mer kanns det som. Just ja, sa finns det ett rosa nitbalte som ocksa ar hett..Men kanns som en ganska onodig sak jag kmr att anvanda en gang.

Nog med svammel nu for nu blir det projektlasning!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback