Mandag..

Jag sover sa himla mycket sa att man kan ju borja undra snart. I helgen har jag sovit en hel del och inatt sov jag hela tolv timmar. Forst vaknar jag efter nio timmar, skulle kunna ga upp, men ni vet hur det ar -man stanger ogonen igen och sa ligger man dar i tre timmar till. Bara dumt for jag blir sa mycket trottare om jag sover mer an vad jag behover, dessutom kommer jag inte att kunna sova ikvall. DUMT var ordet...

Idag har jag iallafall pluggat, last projketet som bara blir battre och battre. Det ar sa gott som klart, vi laser bara igenom och lagger till/tar bort.. Ska nog borja forbereda slutpresentationen i veckan, sen har ma ngra dagar pa sig att ova. Ngt som ar lite irriterande ar att vi maste ha kostym pa den presentationen, jag har ingen kostym och har ingen lust att kopa en har da min resvaska hem redan ar full som den ar. Ska undersoka saken till mer noggrant...Men varfor kostym? EN timma? Forstar om man inte ska dyka upp i flipflops och korta kjolen, men kostym kanns lite pret for en skolgrej tycker jag.

Idag hade jag sonder en viktig sak, min adapter. Finns inga normala uttag i den har lagenheten sa jag har lite hjalp dar.. Men idag sa det krasch och den ar trasig.. Om ni undrar hur jag gor nu (for datorn behover ju ocksa strom) sa sitter jag i badrummet dar det enda fungerade uttaget finns.

Losningen pa problemet finns pa Ikea.. Jag ar sugen pa kottbullar ocksa. Tar nog en tur senare nar jag kanner mig klar med dagens plugg.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback