Lugnt..

pa stan. Alla firade val sig trotta igar..Da vare grejer kan jag saga er..Avsparrat overallt sa att min taxiresa tva gator kostade 8 euro..Nu ar det inte for att jag ar slo,utan for att det finns sa himla konstiga manniskor har..Och da spelar det ingen roll om det ar tio eller en gata.. Idag daremot verkar det lugnt.

Vi kollade alltsa pa matchen pa en irish pub..Det var inte lika mycket folk som vanligt..Desto mer drag lar det val bli da Barcelona spelar mot Manchester united den 27e maj..SE BARA HUR MITT INTRESSE VAXER PAPSEN ;-) Jag kan tillocjmed matchdatumen...ojojoj..

Gjorde en fin upptackt idag -Mcdonalds har har borjat med tiokronors-menyn.

Nu ska jag sova.

Imorn blir det plugg..Sen grupptraff mitt pa dagen.. Jag vill till stranden innan..Undra om jag kan ga upp innan atta och fa undan lite lasning..

Tar emot att saga det da jag har mindre an en manad kvar har....Men jag langtar hem..Hem..Hem..Efter ledighet och mina kara. Nar jag ar hemma kmr jag langta tillbaka hit..Kanske inte efter pluggandet, men allt annat det har aret har inneburit. Oj vilket sorginlagg det kommer att bli runt 12e juni kanner jag..Darfor ska jag ta vara pa de tre resterande veckorna :)

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback