Lordagen..

En fin lordag igar.

Jag vaknade klockan tolv efter ca fem timmars somn, helt pigg. Fattade ingenting och Emma fattade nog annu mindre nar jag sa strandeeeen sa tidigt.

Vi hade iallafall en grymt skon dga pa stranden, kaka chips och ostbagar och kollade pa folk.. Finns ganska mycket att titta pa for en sa nyfiken person som mig..Borjar nastan kolla i kors ni vet!! Mitt stora mysterium nu ar vad cocosnotsmannen sager..Coco vale coco...Vale? Varfor..Jag forstar inte..

Pa kvallen var det lugnt.. Vi var nog ganska slitna efter tva harda natter..Sag sista tre minuterna av El Clasico pa en bar..Efter det var det folkfest i stan..Bilar som tutade..Manniskor med flaggor..Ja, de var ganska sa lyckliga!!

Nu blir det stranden igen!!!

Hoppas pa en lika skon dag idag :)

Vilken skon helg jag har..Inge sondagsangest idag inte, for jag ar ju ledig imorn ocksa..Ohhh yeyeye..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback