Jag tycker om..

Torsdagar..Helgen ar nara..Plus att jag har en sovmorgon att se fram emot imorn..Niice..

Nyss hemkommen fran grupparbete..Vi hamnade hemma hos Federico istallet o dar luktade det vin fran kvallen innan kan man saga hehe. Hur som helst sa jobbade vi pa ganska sa effektivt och fick en hel del skrivet sa att vi slipepr sitta imorn fredag och kan fortsatta pa mandag istallet.

Nu are middag i form av arroz mexicano och lite delikatobollar till efterratt.

Ar lite bitter..Jag skulle verkligen behova vara hemma nu..Har fatt intervju for tre sommarjobb men jag kan inte ga pa en endaste for att jag ar har o jobben ar dar hemma..Ahhh :(

Nu ska jag val fortsatta plugga, forsoka fa bort sa mkt som mojligt till helgen..For i helgen kommer..pammpadammmdammdammm..MIN LILLA EMILIE o hennes kusin =)) Det ser jag verkligen fram emot aven om de e en kortvisit.

Plugg var det...Ga ut pa sutton sen???hmm..hmm..Var valdigt langesen..

Har aven tagit pa mig det viktiga uppdraget att fixa scarfs till projektet. Vi bestamde iallafall att vi inte ska ha kostym..Svarta byxor, vit skjorta och en bla scarf ska tjejerna ha, att männen ska ha kostym vart redan givet. Om nan vill veta sa kom jag pa idén om den blaa scarfen for att var foretagslogo ar just blaaaa,bra va??! Nu maste jag hara hitta ter fina scarfs:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback