Imorse..

ringde ingen av mina vackarklockor. Tur att kroppen kande att nat var fel, sa jag vaknade bara tio minuter efter den tiden som jag brukar ga upp, ibland har man tur.

Idag ar en battre jag. Hade min lilla tankstund igar innan jag somnade och da kom jag pa min nya grej i livet.

INGEN SKA FA GORA MIN LEDSEN ELLER ARG OM JAG INTE FORTJANAR DET. Da ska jag bara tanka pa att det ar deras eget problem och inte mitt. Lite filosofi i bloggen.. Men det ar ju verkligen sa..Forsta hur mycket gladare man skulle kunna kanna sig om man bara kunde slappa alla onodiga kanslor.

Men fortjanar menar jag om jag har gjort na dumt forst. Da kan jag ju gott fa ta ett litet straff i form av att kanna mig ledsen eller vara arg.

Nu ska jag borsta tanderna och strax kila till skolan...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback